عاشقم... عاشق آن « میم » که می آید آخر عزیز و مرا می کند مال تو !!
عاشقم... عاشق آن « میم » که می آید آخر عزیز و مرا می کند مال تو !!
خدایا! لطفا فردا صبح ار روی آن یکی دنده‌ات بیدار شو ما به خوشبختی نیاز داریم ....تو به کمی تنوع..
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:"گلشیفته فراهانی","فراهانی","هالیوود","بازیگر سینما","عریان", توسط سید امیر |

پدر گلشیفته فراهانی گفت: برایم مهم نیست دیلی تلگراف یا هر کس دیگر چه می گوید.
بهزاد فراهانی در اظهار نظری تند گفت: من در این کشور زندگی می کنم ومسائل دخترم به من ارتباطی ندارد. نمی دانم چرا هر چه می گویم کسی حرف هایم را متوجه نمی شود در حال حاضر مشکلات بسیاری وجود دارد که این موضوع ها در آن پنهان است.
وی ادامه داد: به من بگویید چرا در زمانهای دیگر هیچ کسی پیگیر برنامه های دخترم نبود. چرا شما اینقدر سست عنصرهستید؟
فراهانی افزود: در دنیا این همه بدبخت و گرسنه وجود دارد ولی شما ها بند کرده اید به دختر من که چرا فلان می کند.

دوستان نظر خودم به عنوان مدیر این وبلاگ نسبت به این اظهارات محفوظه اگه کسی دوست داره نظر بنده رو بدونه با دادن ای میل بهش میگم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: